Psih. Mădălina Savin

Psiholog clinician

„Am învățat ca nimic nu se compară cu împărtășirea bucuriei cu un copil. Asta este una dintre regulile pe care le aplic în cadrul terapiei. Pe lângă învățare, corectare, reformare, am în vedere să existe și bună dispoziție și fericire.

Experiența din cabinet m-a învățat că intervenția timpurie este una dintre cele mai bune metode pentru a preveni și trata. În rândul copiilor intervenția timpurie nu are doar efectul de a preveni sau trata, dar și de antrenare și dezvoltare, ducând la adulți independenți, stabili din punct de vedere psihic și emoțional.”

Psih. Madalina Savin - Med Anima Iasi

„Momentele în care te simți în siguranță sunt de fapt momentele în care îți permiți să fii vulnerabil.
Fiecare persoană are dreptul să comunice, să se exprime liber, să facă lucrurile în propria manieră, la fel cum noi ne așteptăm să primim aceste lucruri necondiționat, același lucru ni-l dorim și pentru copii, indiferent de cum sunt aceștia. Ne dorim o comunicare ușoară cu ei, să-i înțelegem și să le respectăm drepturile. Asta facem noi psihologii, facilităm interacțiunea și ajutăm copiii și tinerii să facă față lumii și modului în care se pot exprima.

Rolul meu, ca psiholog, este să ajut oamenii să-și găsească adevăratul potențial și să le arăt drumul către ceea ce vor ei să vadă.”
De când am început să lucrez am realizat un lucru: fiecare om este diferit, cu nevoi diferite. De aceea tratez fiecare persoană în modul propriu, în funcție de nevoile sale.”

Psih. Mădălina Savin

Educație și specializări:

  • Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, specializare Psihologie, Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”, Iași, promoția 2018-2021
  • Master de Evaluare clinică, consiliere și psihoterapia cuplului și a familiei, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”, Iași, în curs
  • Tehnici de analiză comportamentală aplicată în tulburările de spectru autist
  • Sistemul de Comunicare prin Schimbul de Imagini (PECS)
  • Terapie de integrare senzorială
  • Tehnici logopedice
  • Îmbogățire Instrumentală Feuerstein Basic Nivel I
  • Îmbogățire Instrumentală Feuerstein Standard Nivel I
  • Psiholog cu drept de liberă practică practicant sub supervizare în specialitatea psihologie clinică acreditat de Colegiul Psihologilor din România

Servicii oferite:

  • Terapie ABA (Copii 2-18 ani + Adulți) – Terapie aplicată preponderent pacienților cu AUTISM (în special copii); presupune corectarea comportamentului prin metode specifice; poate fi aplicată și pacienților care nu au dizabilități
  • PECS (Adulți + copii 2-18 ani) – Metodă de comunicare alternativă folosind
    imaginile (pictogramele)
  • Logopedie (Adulți + copii 2-18 ani) – Terapie de Corectare / stimulare limbaj
  • Logopedie clinică (Adulți + copii 2-18 ani) – Terapie de Corectare / stimulare limbaj – aplicat pe pacienți cu deficit major, necesită mai mult timp
  • Integrare senzorială (Adulți + copii 2-18 ani) – Desensibilizarea anumitor zone corporale care percep intens anumiți stimuli

 

  • Evaluare Denver II (Copii 0-5 ani) – se măsoară dezvoltarea globală (dezvoltarea copilului în raport cu vârsta)
  • Evaluare Raven – Test IQ (test de inteligență) – utilizează imagini
  • Evaluare ABAS (Copii 0-5 ani; Copii 5-12 ani; Copiil12-14 ani; Copii 14-18 ani; Adulți) – Test evaluare dezvoltare globală; presupune completare de chestionare
  • Evaluare WISC-IV (Copii 6-16 ani) – Test de inteligență (scor IQ) – utilizat adesea pentru evaluările psihologice pentru încadrare grad handicap copii
  • Evaluare NEPSY (Copii 3-12 ani) – Test evaluare dezvoltare globală; presupune probe practice
  • Consiliere psihologică (Copii 2-18 ani + Adulți)

Articole în Blogul Med Anima

Metoda Feuerstein – Cine ne învață cum să învățăm?

Indiferent de vârstă, fie că vorbim despre copii care își doresc să își formeze un mod corect de a învăța, fie că vorbim despre adulți care își doresc să asimileze mai ușor informații noi, metoda Feuerstein e menită să ușureze procesul de învățare.
Metoda Feuerstein îsi propune ca printr-o serie de teste și de exerciții să îți dezvolte capacitățile intelectuale pentru a-ți ușura procesul de învățare.

citește mai mult...

Programări IAȘI:

0747 202 212 / 0332 505 114

Programări TIMIȘOARA:

0754 431 431 / 0356 800 300

Contact Iași:

Str. Străpungere Silvestru nr. 60, bl. CL11, sc. B, parter, Iași, jud. Iași

Contact Belcești:

com. Belcești, tronson B, Bl. 4, jud. Iași

Contact Timișoara:

Str. Simion Bărnuțiu nr. 34, Timișoara, jud. Timiș

Specialiștii Noștri

Dr. Irina Săcuiu

Medic primar psihiatru,
Doctor în științe medicale

Dr. Iuliana Fecioru

Medic primar psihiatru

Dr. Oana Popa

Medic primar psihiatru

Dr. Andreea Giurgi

Medic primar psihiatru

Dr. Oana Nantu

Medic specialist psihiatru

Dr. Emanuel voina

Medic specialist psihiatru

Psih. Oana Amaziliței

Psiholog clinician / psihoterapeut

Psih. Nicu-Suflețel Gurguță

Psiholog clinician

Psih. Ioana Maria Balint

Psihoterapeut

Psih. Diana Grădinaru

Psihoterapeut

Psih. Ioana Vatamanu

Psihoterapeut

Psih. Cătălina-Antonia Hausner

Psiholog clinician / Psihoterapeut

Psih. Mădălina Savin

Psiholog clinician

Asist. Dorina Drăgan

Asistent medical generalist principal

Asist. Andrei Crețu

Asistent medical generalist principal

Blog – Sănătatea ta – Ultimul articol

Metoda Feuerstein – Cine ne învață cum să învățăm?

Indiferent de vârstă, fie că vorbim despre copii care își doresc să își formeze un mod corect de a învăța, fie că vorbim despre adulți care își doresc să asimileze mai ușor informații noi, metoda Feuerstein e menită să ușureze procesul de învățare.
Metoda Feuerstein îsi propune ca printr-o serie de teste și de exerciții să îți dezvolte capacitățile intelectuale pentru a-ți ușura procesul de învățare.

citește mai mult...
Metoda Feuerstein – Cine ne învață cum să învățăm?

Metoda Feuerstein – Cine ne învață cum să învățăm?

Metoda Feuerstein - Cine ne învață cum să învățăm?Încă din clasele primare, și chiar mai devreme, primim informații pe care noi ca indivizi trebuie să le asimilăm pentru a învăța cum să ne descurcăm în mod independent în viață. Cum rămâne însă cu modul în care putem...